Värdegrund, vision och syfte - Greatness | PR-byrå i Göteborg och Stockholm
Värdegrund, vision och syfte

Konsten att harmonisera värdegrund och vision

Greatness PR:s medarbetare, en kommunikationsbyrå i Göteborg och Stockholm

Värdegrund, vision och syfte

Er vision, värdegrund, varumärkesplattform och grafiska profil är tätt sammankopplade och kärnan för hela verksamheten – både internt och externt. I varumärkesstrategin formuleras er identitet och de ingående delarna av varumärket så att ni alltid uppfattas på rätt sätt av omvärlden.

Konsten att harmonisera värdegrund och vision

Varumärket är den kompass av värderingar som ni som organisation använder där konsten är att få alla delar att hänga samma, en process som vi kallar för varumärkesresan. Syftet är att uppfattas på ett specifikt sätt av omvärlden och deras omdöme avslöjar hur väl det har lyckats.

Greatness PR hjälper er med er värdegrund, vision och syfte

  • En varumärkesrapport med konkurrensanalys.
  • Strategi som bygger varumärket.
  • Varumärkesplattfrom
  • Uppföljning och mätning
  • Kommunikationskarta

Ta kontakt

Boka en tid för ett introducerande möte i vår bokningskalender eller fyll i formuläret nedan så hör vi av oss.

Magnus-Sjoback-2019-Greatness-PR

Nya uppdrag

Magnus Sjöbäck

070 445 15 99
magnus.sjoback@greatness.se

Edwin Eriksson Greatness pr

Presskontakt

Edwin Eriksson

073 975 79 19
edwin.eriksson@greatness.se

Liggande

Generella frågor

Fredrik Lagerström

070 649 68 55
fredrik.lagerstrom@greatness.se