Nu har PR- och kommunikationsbyrån Greatness PR lanserat en uppdaterad webbplats med fokus på en smidigare kundresa.
– Vi har fokuserat på tillgänglighet, att leverera en öppnare prissättning och ett användarvänligt bokningssystem. Med Greatness nya webbplats hoppas vi kunna förenkla och effektivisera hela kundresan, säger Magnus Sjöbäck, vd på Greatness PR.
Greatness nya webbplats, framtagen av webbyrån Tundran, innehåller uppdaterade funktioner som ett nytt bokningssystem, Calendly, där kunderna enkelt kan boka in ett möte med byrån, fler tillgängliga landningssidor och även se prissättning.
– Det är både enkelt och framför allt hållbart att ta korta introduktionsmöten digitalt för att värdera om det finns förutsättningar till ett samarbete. Det svåraste momentet brukar vara att lyckas pricka in en tid som passar båda parter. Med denna lösning kortar vi ner tiden för båda processer, säger Magnus Sjöbäck.
Utöver nya funktioner har hemsidan även ett nytt visuellt uttryck. I samband med lansering av hemsidan har Greatness uppdaterat den grafiska profilen med en ny färgpalett och profilbilder. Till hjälp har bolaget bland annat haft designbyrån Dahlbäck/Söderberg.
– Efter flera år var det dags för en uppdatering. De nya färgerna känns moderna, linjerar med vårt varumärke och är anpassade till den digitala sfären, säger Magnus Sjöbäck.
Vill ni förnya er webbplats, förenkla för kunderna att lära känna er eller öka varumärkeskännedom? Greatness PR är som en extern marknadsavdelning som tar helhetsansvar.