Träffa politiker, branschkollegor och kunder på Sveriges största arena för samhällspolitiska samtal, och diskutera ständigt aktuella samhällsfrågor. Nu har ansökan för att vara med i officiella Almedalsprogrammet 2020 öppnat och det är hög tid för de som vill delta att förbereda sig.
– Konkurrensen är stor med många företag och organisationer på plats. För att nå bra resultat är det viktigt att planera veckans insatser tidigt innehållsmässigt men även att säkra den bästa evenemangsplatsen samt leverantörer av mat, teknik med mera, säger Magnus Sjöbäck, vd på Greatness PR.
Sedan Olof Palmes invigningstal i Visby 1968 har Almedalsveckan blivit en möjlighet för beslutsfattare från företag, organisationer och politiker att träffas och nätverka, antingen på någon av Visbys fina gator eller på evenemang som seminarium, rundabordssamtal och träffpunkter. Den samhällspolitiska veckan är en plattform för diskussion av aktuella samhällsfrågor.
– Almedalsveckan är ett utmärkt tillfälle för både stora och små företag och organisationer att göra avtryck, skapa nya kontakter och få rätt sorts input tillbaka till den egna organisationen. De största frågorna förra året var hållbarhet och digitalisering och vi förväntar oss se samma trend även i år.
Greatness PR har som kommunikationsbyrå varit i Almedalen sedan 2006 och hjälpt företag och organisationer som bland annat ICA, Jernhusen, Unibet, Kanozi, Takeda och FEI att arrangera evenemang.
Greatness PR hjälper er under Almedalsveckan 2020 med:
– Intro Almedalsveckan
– Seminarium
– Rundabordssamtal
– Mingel
– Informella möten
– Panelplacering
– Service– och administrationspaket
– PR och kommunikation före, under och efter veckans insatser
Läs mer om Greatness PR:s Almedalserbjudande på https://www.greatness.se/almedalen/