Krönika: Dags att döda den sminkade reklamgrisen - Greatness PR

Krönika: Dags att döda den sminkade reklamgrisen

Greatness PR:s vice vd Jörgen Lindqvist skriver i sin senaste krönika på Resume.se om en ökad trötthet på reklam och vad den betyder för kommunikationen.

”Jag tror att reklamtröttheten i grund och botten handlar om att vi människor i allt mindre utsträckning vill få förklarat för oss hur smart, bra, snygg eller grym produkt eller tjänst ett företag har producerat”

Läs hela krönikan här

Ta kontakt

Boka en tid för ett introducerande möte i vår bokningskalender eller fyll i formuläret nedan så hör vi av oss.

Generella frågor

Fredrik Lagerström
070 649 68 55
fredrik.lagerstrom@greatness.se

Nya uppdrag

Magnus Sjöbäck
070 445 15 99
magnus.sjoback@greatness.se

Presskontakt

Edwin Eriksson
073 975 79 19
edwin.eriksson@greatness.se

Relaterade inlägg