Greatness public relations går ihop med Sjöbäck PR, nu firas samgåendet och nystarten med en ny grafisk profil och en helt ny webb. Den nya stjärnlogotypen är gjord av Dahlbäck/Söderberg och webben av Tigerton.
– Stjärnan är en del av vår identitet eftersom den symboliserar storheten hos våra kunder. Med ny grafisk profil och webb vill vi lyfta arbetet med strategisk och hållbar kommunikation inom både samhälle och näringsliv, säger Magnus Sjöbäck, vd på Greatness.
Nu när Greatness går ihop med Sjöbäck PR blir en ny grafisk profil och webb också en symbol för nystarten. Greatness klassiska stjärnlogotyp har blivit uppdaterad och den nya stjärnan består av flera enheter i tidsenliga färger. Tänk möten, information, målgrupper och kommunikation i både samhälle och näringsliv.
– Samgåendet gör att vi kompetensmässigt blir bredare. Vårt erbjudande innefattar nu utöver samhällsengagemang även mer näringslivsorienterad kommunikation såsom varumärkesstrategi, digital kommunikation och ett starkare erbjudande inom medierelationer.
Den nya webben är gjord av Tigerton och den grafiska profilen är framtagen av Dahlbäck/Söderberg.
– Dahlbäck/Söderberg har verkligen hittat själen i Greatness och gjort en uppdaterad och tydlig profil för oss. Webben som Tigerton gjort känns välstrukturerad och lyfter vårt erbjudande på ett väldigt bra sätt.
Greatness är en strategisk kommunikationsbyrå som hjälper företag och organisationer att nå ut med sina budskap till kunder, opinionsbildare och samhället i stort. Vi tror att all kommunikation ska vara tillgänglig och hållbar för att bygga starka varumärken och långsiktiga relationer.